Vizezett Forradalmár

Ultraliberálisok, nemzetrontók blogja

Nem kár értük

2018. június 25. 21:54 - halloittbrusszel

Tulajdonképpen hálás vagyok Toroczkai Lászlónak és a mögötte álló erőknek. Azon erőknek, akikről csak homályos sejtéseink vannak, hogy kik is lehetnek ők. Segítenek nekünk megszabadulni a Jobbiktól. Attól a párttól, amely sikeresen megakadályozta a kétosztatú politikai paletta ismételt kialakulását Magyarországon és bár talán szándékán kívül, de sokat segített Orbán Viktornak a centrális erőtér fenntartásában. 

Mert a Nemzeti Együttműködés Rendszerét lebontani csak balról lehet. Az nem fordulhat még egyszer elő, hogy a szabad, liberális, nyugatias Magyarország híveinek - kényszerből és taktikai megfontolásból - erre az egykori szélsőjobboldali pártra kelljen szavazniuk. Azt hiszem kimondhatjuk, hogy a Jobbik rálépett a lassú leépülés és eljelentéktelenedés útjára. Ez csak azért nem következett be korábban, mert a Fidesz által diktált aljas, pökhendi, arrogáns és velejéig korrupt politika gerjesztette indulat egyben tudta tartani táborát. De csak ez, semmi egyéb.

Arra emlékszik még valaki, hogy egy esetlegesen létrejövő Vona-kormánynak Dúró Dóra lett volna az oktatási minisztere? Csak szeretném halkan és diszkréten jelezni, hogy az említett hölgy épp most csatlakozott ahhoz politikai közösséghez, amelynek deklarált célja a fehér Magyarország. Ennyit a néppártosodott és 21. századi Jobbikról.

Nem jött ez össze, fiúk. És nem is igen fog, mert pont a 21. századi Magyarország lényegét nem sikerült megértenetek. Retorikailag talán már valóban kezdtetek PC-k lenni, csak sajnos a "borzalmas tagság" továbbra is veletek maradt és még ti is előszeretettel használtátok azt a szimbólumrendszert, ami a Fidesz politikájának is szerves része. Innen sarjadzik, ered, fakad a NER. Nem sikerült megszabadulnotok a káros Horthy-nosztalgiától, az Árpád-sávos zászló kultuszától, az önámító revizionizmustól és a korona már-már érthetetlen és fanatikus imádatától. Tudom-tudom, a magyar jobboldalon az amolyan alapvetés - még a Fidesz egy jelentős részében is -, hogy nincs ezekkel semmi baj, mert az Árpád-sávos zászlót a nyilasok csak kisajátították, ez egy történelmi szimbólum, amit meg kell tisztítani. Nem is értik, hogy az a probléma a zsinóros bocskaival és a 19. század minden giccses-hagymázas nép-nemzeti kellékével, hogy sikeresen megakadályozta a modern Magyarország megszületését. Itt lenne végre az ideje, hogy kimondjuk: a korona a múzeumba való és nem a népképviselet legfőbb intézményének épületébe, az árpás-sávos zászló a múzeumba, a zsinóros bocskait pedig hagyjuk meg a néptáncosoknak és a hagyományörzőknek. 

El kellene végre felejteniük a hamis mítoszokat, a sosem volt nagyság távoli és ködös emlékét. Ja, hogy így mi marad a Jobbikból? Nagyjából semmi. Mert ha ezektől is megszabadulnak, akkor épp olyanok lesznek, mint az összes többi ellenzéki párt, akik ezen a gyékényen azért valamelyest hitelsebben árulnak. Sebaj. Nem kár értük. folytatodik-a-jobbik-szetesese.jpg

185 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://halloittbrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr1114071353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bontottcsirke 2018.06.26. 10:39:07

Balról max. az árnyékszék fog sikerülni.

nick papagiorgo 2018.06.26. 10:40:48

Tekintve, hogy a "haladó" baloldali pártok kb úgy leégtek, mint a Reichstag (Együtt és Momentum be se jutott, Párbeszéd az MSZP hátán jutott be és onnan importált magának képviselőket, hogy kilegyen a frakció), szerintem nehéz megjósolni, hogy milyen is (lesz) a 21. századi Magyarország :)

Az biztos, hogy a Jobbik "hintapolitikáját" sokáig fenntartani nem lehetett: igazából nem is buktak (hozták a múltkorit), a Vona-féle megszólalást, hogy majd ők váltják le a Fideszt, a tagok se gondolták komolyan stb. Viszont a pártban olyan komoly feszültségek merültek fel (főleg Vona "stratégiájának" következtében, ami az "egyet jobbra, kettőt balra, aztán vissza" tánclépésekkel jellemezhető leginkább), hogy óhatatlanul szétszakadt.

Az idő majd eldönti, hogy a két alakulat közül melyik lesz sikeresebb. Szerintem Toroczkaiék (már csak azért is, mert erre van igény, ha kisebb is; illetve ők nem cipelnek százmilliós tartozásokat a hátukon), de ez csak egy tipp.

2018.06.26. 10:47:50

Na és aki marad, azért kár?

Nerevaryne 2018.06.26. 10:54:49

Baloldalról semmi sem jön csak por és múmiaszag. Ha onnan várunk kormányváltást meg is barátkozhatunk az egypártrendszer gondolatával.

Dread Naughty 2018.06.26. 10:55:33

"El kellene végre felejteniük a hamis mítoszokat, a sosem volt nagyság távoli és ködös emlékét"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mondta a seggbekúrt libsi, aki balról akarja megdönteni a NER-t a teljes baloldal ~25%-os támogatottságával...
Beszarok tőletek :DD

Fideszes szavazóként mondom, hogy mind a Vona-féle, mind pedig a Toróczkai-féle vonal, bár rossz irányba visznek, de még mindig ezerszer hitelesebbek a fajtádnál, aki szír fasszal a szájában akar felfeszülni a határok nélküli szivárványra és osztaná ki alapjövedelmként a cisz-hetero-fehér férfiak által megtermelt javakat.
Is ti itt akartok megtapadni?
Hát, ez nem jött össze fiúkák...

CSOKKI MÁLNA 2018.06.26. 10:59:01

Mi van Vona mestertervével..? Szegény jó Lajos, elkúrta a pénzét hülyeségre..

Kivlov 2018.06.26. 11:18:28

"Mert a Nemzeti Együttműködés Rendszerét lebontani csak balról lehet"
1. miért kéne lebontani?
2. balról? kivel? minek? újra elqrni?

"...a 21. századi Magyarország lényegét nem sikerült megértenetek..."
És ezt épp egy libbant blogger írja! :D :D :D :D :D
Nektek még azt sem sikerült megértenek, hogy miért cumiztat az ország népe titeket lassan 10 éve...

Herbert Putzenschramm 2018.06.26. 11:23:05

lehet jókat röhögni a túrótorta meg torockai féle segghülye demagóg faszkalapokon, de az a nagy büdös helyzet, hogy a felnött magyar lakosság kb 75%-a jelenleg szélsőjobbos szavazó. fidesz, jobbik, ez az új vonal, egyre megy.
és ez kurvára szomorú
mondom mindezt dolgozó "cisz-hetero-fehér férfi"-ként, úgy hogy tudtommal egy szír fasz sincs a számban

dunántúli gyerek 2018.06.26. 11:27:46

A legbalosabb part jelenleg a kormanypart.

Azt nehez lenne az ultralibbant ballipsi bankarelQroknak balrol levaltani.

has 2018.06.26. 11:32:11

Balczót imádtam. Jó tanár volt a főiskolán.

felső határ nincs 2018.06.26. 11:35:37

3 jobbos 2/3 utan a poszter rajott: balrol kell levaltani a kormanypartot!

muhaha

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2018.06.26. 11:36:46

Tulajdonképpen a Jobbikot most a Toroczkaiék viszik tovább. Ami pedig a rettentően nyugatias blogírót illeti, lám - lám ismét töri a frász miattuk. VÉGRE!!
A nagy EU hamis csillogása elvette a józan eszét a polgárok 70 %-nak. Kiszúrják a szemünk üveggyönggyel mi pedig tapsikolunk, hogy nem kell útlevelet mutogatnunk. Hurrá .......
Vitya pedig álmagyarkodik, pedig csak a lopott perselyt és a székét félti, baszik ő itt mindenre csak a lóvé hozzá csorogjon. Tán még el is hiszi magáról, hogy ő itt egyedül Leonidaszként helytáll.
Lesz itt megint picsogás, nácizás, hollókauszt nomeg lejáratás dögivel az ilyen...halloittbrusszel...féle majomkodóktól, de rá sem kell hederíteni.
Hajrá, Mi Hazánk!

kalandfereg 2018.06.26. 11:45:50

Persze, hogy a Fideszt csak balról lehet leváltani.
Hiszen annyira szélsőjobbos, hogy tőle a Vona-féle Jobbik is balra állt.
A Fidesz semmiféle centrális erőteret nem képvisel, jobbra áll mindenkitől.

Én már egy ideje ezt mondogatom, a Fideszt csak jobboldali pártok fogják tudni leváltani.
Tehát a normál, nem hazaáruló jobboldal, ami a Fidesztől balra áll.
Egy óriási vákuum van ma Mo-n a jobbközép helyén.
Vona is ezt ismerte fel és szerintem jó kísérlet volt, de hát egy ilyen múltat nem lehet két perc alatt kitörölni. Meg azt is felismerte, hogy hosszú távon a szélsőjobb mindig a vesztes oldalra kerül, és sajnos mindig magukkal rántják Mo-t is.
A Fidesz az új példa erre, az oroszbarát, törökbarát, diktátorbarát, hazaáruló politikájával. Ugyanúgy magukkal fogják rántani Mo-t, mint az első és 2. vh-ban az akkori rövidlátó perc-emberkék.

Annak, amit most liberalizmusnak nevezünk, szerencsére leáldozott, tehát leáldozott az MSZP-nek, a DK-nak és szerencsére soha többé nem fogunk politikai szerepben olyan alakokat látni, mint Pető Iván, Kuncze Gábor, vagy Fodor Gábor.

A többieknek viszont meg kellene találniuk az új arculatukat.
Nem kellene, hogy hagyják magukat a Fidesz-DK-MSZP által bebetonozott paradigma által meggyőzni, hogy ők libsik, vagy akár különösebben baloldaliak.
Márki-Zay pl. nem baloldali. Ő egy jobboldali politikus, a normális jobboldal egy képviselője.
A Momentum se igazán volt baloldali. A gazdaságpolitikájuk pl. biztos jobboldali.
Az LMP politikája is sok jobboldali elemet tartalmazott eredetileg, pl. a globalizáció-ellenesség, a zöld gondolat inkább jobboldaliak.
A Vona-féle Jobbik módosítás is egy jobboldali párt akart volna lenni.
Csak fel kellett volna ismerniük, hogy ők mind jobboldaliak egy liberális párthoz képest, és a jobboldali gondolatok mentén szövetkezni.

Nagyon nagy igény lenne a jobboldaliságra, de az értelmesre.
Nem a hazaáruló, képmutató, korrupt szélsőjobboldaliságra.

Füredi Károly 2018.06.26. 11:57:14

"...a korona a múzeumba való..."

Hát neked nem sikerült megérteni a 21 . századot. Szép kis diplomáciai konfliktust hordozna ez a vélemény a következő országokkal, ahol a koronáról másképp vélekednek: Belgium, Dánia, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Spanyolország, Svédország, Nagy-Britannia.

nick papagiorgo 2018.06.26. 12:00:29

@kalandfereg:
"Ugyanúgy magukkal fogják rántani Mo-t, mint az első és 2. vh-ban az akkori rövidlátó perc-emberkék."

kis kiegészítés:

Az első világháborúban az országot úgy hívták, hogy Osztrák-magyar Monarchia, és egy bajszos koma (Ferenc József) kezdte el. Ebben Magyarország és a magyar politikusok szerepe kb 0.

Az eredménye viszont az volt, hogy az ország kétharmadát kb elcsatolták.

A náci Németország ennek egy jó részét visszaadta. Mutass már egy akkori politikust, aki azt mondta volna, hogy "nem, nekünk ez nem kell, mi ilyen semlegesek akarunk maradni, mint Svájc". Vedd észre azt is, hogy itt nem sok esély volt holmi különutasságra, vagy semlegességre: Európa összes országát tekintve (Svájc és Spanyolország kivételével) vagy csatlós voltál, vagy bekebeleztek. Meg vedd észre azt is, hogy a végeredmény tulajdonképp ugyanaz volt, Szlovákia, Csehország, Románia, Lengyelország stb. kb azt kapta jutalomból, amit mi büntetésből. Tehát itt is az a helyzet, hogy lehettél volna Te a legragyogóbb magyar politikus abban a korban, és csinálhattál volna bármit, a végeredmény akkor is ugyanaz lett volna, mivel a döntéseket a nagyhatalmak hozták, és nem Te.

Nem piszkálni akarlak, viszont többek között az a baj, hogy a politikához (mint a focihoz, a kocsikhoz stb) kb "mindenki ért" és azt is tudja, "hogy lenne jó". A fenti példa azt bizonyítja, hogy nem is olyan egyszerű ez, ill. akarhatod te a legjobbat is, ha "a történelmet nem te írod", ez nem ér semmit.

2018.06.26. 12:17:46

A fideszt belülről fogják leváltani, aztán szétesik. A nagy álomférfi ilyen rendszert épített.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.06.26. 12:18:27

Kúró Dórát sunáznám... szóval jócsaj.. de van férje szóval én asztat tiszteletben tartom na !

kalandfereg 2018.06.26. 12:31:43

@nick papagiorgo:
1 vh: nem mondtam, hogy a magyarok rontották el, csak hogy el lett rontva.
2. vh: hát nem egészen kapta Románia és Csehszlovákia ugyanazt, mint Mo.
Az egy dolog, hogy ők is bolsik kényszerültek lenni, az adottság.
Csakhogy Románia megkapta Erdélyt, Csehszlovákia meg a Felvidéket.
Hm? Azért az nagy különbség.
Nem semlegesnek kellett volna maradni, hanem a jó oldalra állni.
Hitler nyíltan utálta a magyarokat. Nem volt gyanús senkinek, hogy ebből meg a zsidóirtásból olyan nagy eredmények nem fognak kijönni Mo- számára?
De még az utolsó pillanatban is lehetett volna a jó oldalra állni, lásd Románia.
Pont az a mentalitás akadályozta meg mindezt, ami most is jellemzi a Fideszt.
A 2. vh. utáni békék nem a tárgyalóteremben köttettek, hanem jó kapcsolatok révén, ügyes politizálással a háttérben.
Csak a magyarok voltak oly tompák, hogy ezt nem tudták.
A magyar küldöttség nem az akkoriak legtehetségesebbjeiből állt. Még idegen nyelveket se beszéltek.

Most meg a Fidesz? Egy Putyin mögött sorakozik fel, akinek csak arra kell, hogy az áruló révén bomlassza az EU-t. De az árulókkal ki akar haverkodni? Azok, ha már nincs rájuk szükség, ki vannak dobva a szemétdombra.
Vagy a kínaiak. (Ne jöjjön senki a kínai gazdasági csodával, az nekem nulla, nem viszi előre a világot.)
Vagy Erdogan.
Vagy Trump.
Az oroszok külön történet. Gazdasági potenciál hiányában az ő háborús sikereik egyetlen tényezőn múlnak, hogy az orosz vezetés bármikor korlátlan mértékben hajlandó a saját népét ágyútöltelékként felhasználni.
De azért nagy baromnak (Fidesznek) kell lenni ahhoz, hogy valaki ne lássa, hogy egy esetleges orosz - nyugati világ szembenállás esetén ez mire lesz elég.

Nem mondom, hogy a nyugati világ a mennyország, sőt.
De létezik az ügyes politizálás is, ahol nem bújunk Putyin seggébe, de mégse szolgáltatjuk ki magunkat a nyugati kapitalizmus opportunizmusának.
Nálunk meg csak e kettő közül lehet választani a politikai palettán szereplő pártok esetében.

konrada 2018.06.26. 12:47:41

@nick papagiorgo:
...hát tény, hogy még az így szétment jobbik-utódpártoknak is több szavazója lehet, mint a legerősebb baloldali pártnak, ami azért nem frankó....

Brix 2018.06.26. 12:57:33

A klasszikus balodal már soha nem fogja leváltani a Fideszt, amely követi a globális politikai trendeket: a jobboldali populizmust, amely megpróbál válaszokat adni a globális folyamatokra, szemben a bal - ès liberális pártok által kínált illúziókkal: társadalmi egyenlősèg\kiegyenlítès, kívülről nyitott jólèlti állam- migráció... Az illúzió mindig megbukik , a való világ realitásaival való küzdelemben- így baloldal sem fog nyerni soha...Mi kell csinálni annak , aki le akarja váltani Orbánt? Fidesz 2.0 - egy modernebb , korrupciómentes, nèppárt lètrehozása, " jobbos" társadalmi elvekkel, de azèrt Stockholm ès Rio elveit már beemelve a programba. Emellett kellene szerintem egy új tulajdonosi program, megtámadva a jelenlegi tolvaj , korrupt elit gazdasági hatalmát...

s 2018.06.26. 13:23:56

2018. 06. 26. kedd

EUR: 325,82 Ft

Sáááálááálllááálááálááláááá . . . . .

Szárnyal a forint! Gyerekek, írt ma már valaki arról, hogy szárnyal a forint? Éppen nem 329 egy telibe kúrt forint egy kibaszott euró, tehát akár szárnyalhatna is. Csak a fasz tudja, hova repül . . .

szepipiktor 2018.06.26. 13:28:24

Szerintem meg jó hír!
A jobbik hendikepje ez a toroczkai vonal volt, meg a kis trójai dúródóra...
Mivel hazánk lakossága döntően polgári, jobbközép és keresztény, nagyon kellene egy ilyen párt végre, hogy pár millió ma passzív is elsétálhasson választani.
De eddig ezt nem tehettük meg, mert ott volt a jobbiknál az a náci szag! És az, hogy semmi garancia egy pártonbelüli puccsnak és jönnek a nácik, minket meg zavarnak ki minden úri klubból.
Most csinálják csak! Lengessék csak a lepedőket!
A sok ostoba másik párt meg teliszájjal támad és nem veszik észre, ezzel pont a jobbikot mossák tisztára, hiszen már KÍVÜL vannak a nemkívánatosak!
Lehet, hogy mégis lesz 22-ben egy polgári pártunk? Nemcsak a bolsevik szemetek (fidesz, mszp, dk) és a neoliberálisok (lmp, momentum), hanem lesz egy magyar-alapú polgári is? Ami nem náci, nem kommunista és nem kozmopolita?
Előtérbe kerülhet a magyar emberek sorsa?

szepipiktor 2018.06.26. 13:29:35

@s:
A hazai vállalkozások és a még megtakarítással rendelkező átlagemberek kivéreztetése csupán, út a végső, korlátlan hatalomhoz. Gazdasági csőd a cél.

s 2018.06.26. 13:30:06

"sokat segített orbán viktornak a centrális erőtér fenntartásában"

Engedelmeddel NEM. Köze nem volt semmihez. A centrális erőteret a centrális, illetve nem centrális butaság tartja fenn. Ne jöjjön most senki azzal, hogy ez volt a legkisebb rossz. Mert a legkisebb rossz is alapvetően ROSSZ. Kurva nehéz lesz ezt kidumálni a teljes megbaszódás után. Szavazni NEM KÖTELEZŐ.

s 2018.06.26. 13:31:00

@szepipiktor: "Gazdasági csőd a cél."

Ja. Nem tudtam.

GGy 2018.06.26. 13:34:16

Azért az megnyugtató, hogy még mindig rettegtek a Jobbiktól.

(Egyébként mennyit szoktál kapni egy ilyen mocskos, szemét, magyargyűlölő cikkért???
Én úgy 15 évet adnék érte!!!)

s 2018.06.26. 13:35:20

@nick papagiorgo: "milyen is (lesz) a 21. századi Magyarország"
XVIII. századi. Bár lehet, hogy túl fejlettet mondtam.

Orbán Viktor 2010.......2030 2018.06.26. 13:35:35

A jobbiknak azonnal vege lett, amikor a spinozahazi szurkefarkas Vona Gabor leheveredett Heller Agnes labaihoz.

s 2018.06.26. 13:40:10

@nick papagiorgo: "Az biztos, hogy a Jobbik "hintapolitikáját" sokáig fenntartani nem lehetett"

Ez a hintapolitikák típushibája. Egyik sem jó. Nem jött be horthynak, alig jött be kádárnak és nem fog bejönni orbánnak sem. orbánnal az a baj, hogy mást pofázik itthon és mást gügyög az eu.-ban. Itthon a népszerűséget akarja beszerezni, kint meg a pénzt. Sokáig ezt a kettősséget nem lehet fenntartani.

s 2018.06.26. 13:41:59

@Dread Naughty: "Mondta a seggbekúrt libsi"

Most mire vagy annyira nagyra? Hogy tégedet szájba basztak?

s 2018.06.26. 13:43:32

@Dread Naughty: "aki szír fasszal a szájában"

Tudtam, hogy féltékenykedel.

s 2018.06.26. 13:44:52

@Kivlov: "2. balról? kivel? minek? újra elqrni?"

Igazad van. Erre orbán is éppen elég lesz.

s 2018.06.26. 13:47:27

@dunántúli gyerek: "bankarelQroknak"

tarsolycsabika

Mond neked ez a név valamit?

matolcsygyurika

Mond neked ez a név valamit?

2018. 06. 26. kedd

EUR: 325,88 Ft

s 2018.06.26. 13:51:45

@Füredi Károly: Igaz. A svéd koronáról én sem mondok rosszat.

s 2018.06.26. 14:04:18

2018. 06. 26. kedd

EUR: 325,99 Ft

Szárnyal a forint. Azért mondom, hogy nehogy elfelejtsük. Szárnyal.

Boycie 2018.06.26. 14:12:41

A 21. századi Nyugat Európa nagyon érdekesen fog kinézni, mert 1-2 generáción belül mindegyik migránsbefogadó országban többségbe fognak kerülni az "érdekes kultúrájú 3. világbeli hátterűek" (ez a PC leírása a kib@szott majomembereknek), ami együtt fog járni a társadalom dezintegrációjával és a gazdaság is bele fog nyekkenni. Ezek folyamatok amelyek már ma jelen vannak és jól láthatóak.
Ezt próbálják elkerül a fasisztáknak és populistáknak bélyegzett csoportosulások, pártok. Sajnos ezeket a káros pusztító folyamatokat csak nagyon durva eszközökkel lehet visszafordítani (hála az eddig regnáló és most sorban leváltásra kerülő elmebeteg hazaáruló liberális politikus garnitúráknak)

Örülök az új pártnak, végre lesz kire szavazni :-)

s 2018.06.26. 14:14:12

2018. 06. 26. kedd

EUR: 326,12 Ft

Szárnyal a forint. Most megint egy kicsit odébb repült.

A kibaszott portfólió, meg a telibe baszott napi hallgat, mint a sír. Ezek is olyanok bazdmeg, mint a faszom. Fejük van, de eszük nincs.

Boycie 2018.06.26. 14:16:44

@s: ha értenél valamihez a susogáson kívül, akkor tudhatnád hogy kb 350 forintig a gyenge árfolyam teljesen megfelel a gazdaságpolitika céljainak (ezen kívül láthatnád hogy a régió többi országában is gyengült a saját pénz árfolyama, semmi köze a magyarországi dolgokhoz)
Erősíti az exportot, gyengíti az importot, növeli az adóbevételeket és pl a nyaralni vágyókat arra ösztönzi hogy inkább itthon költsék el a pénzüket. Micsoda fasizmus, ugye??

Alick 2018.06.26. 14:17:53

@s: Viktor rájött, hogy a gyenge jüan export ereje húzta fel a mai Kínát. :)

Mondjuk a pár hónappal ezelőtti 315-höz képest legfeljebb egy kis shortolásra jó... 3-4 %, ami összejöhet a világgazdasági kavargásból, amerikai kamatemelésből...

flamer 2018.06.26. 14:17:53

@Füredi Károly:
Ők a koronát interaktív múzeumban tartják, ahol a bábuk mosolyagnak meg szépen integetnek, de elég csúnyán néznének, ha a koronát viselő múzeumi dolgozó bele akarna szólni a politikába.

nemecsekerno_007 2018.06.26. 14:19:16

Orbán és a NER egy globális brand kezd lenni, azért hasonló eredményt keveseknek sikerült elérni. Jól mutatja ezt az is, ahogy folyamatosan Orbánnal van tele a média. És ő azért nem egy Pumped Gabó.

nookedli 2018.06.26. 14:21:28

A hazaáruló és korrupt orbán rezsimet párt nem fogja leváltani. Forradalmat kell csinálni és rendszert váltani!

Tom66 2018.06.26. 14:31:49

Eddig istenítettétek a „néppártosodott” Jobbikot, persze most már nem kár érte. A Vona féléért valóban nem kár, de remélhetőleg Toroczkaiék visszatérnek a gyökerekhez. A szabad, liberális, nyugatias Magyarország híveit inkább nevezzük hazaáruló, idegen érdekeket kiszolgáló, gátlástalan liberálfasisztáknak.

felső határ nincs 2018.06.26. 14:32:23

"Egy óriási vákuum van ma Mo-n a jobbközép helyén."

Ezt gondolta Vona is.

zolij 2018.06.26. 14:44:26

Nincs olyan hogy 21. századi Magyarország. Az ország egyik fele a Horthy-korszakot, a másik meg a Kádár rendszert sírja vissza. Van néhány százalék egyéb, de erre nem lehet kormányképes politikai pártot építeni.

s 2018.06.26. 14:44:44

@Boycie: "350 forintig a gyenge árfolyam teljesen megfelel a gazdaságpolitika céljainak"
Engemet csak a saját céljaim érdekelnek. Egyedül magamat képviselem.

"pl a nyaralni vágyókat arra ösztönzi hogy inkább itthon költsék el a pénzüket"
Ahogyan a cafeteria szétbaszása is elvileg erre kellene hogy ösztönözzön. Hogy ráhelke ribancnak legyen mit a tejbe aprítania. Az a szituáció, hogy leszarom. Külföldre megyek mégis a meglévő euró tartalékomból. Van azért ott valamennyi.

s 2018.06.26. 14:53:34

@Alick: "Viktor rájött, hogy a gyenge jüan export ereje húzta fel a mai Kínát."
Haha. :-) A legjobb vicceket te tudod.
Kínát a kibaszott állami protekcionizmus húzta fel. Akkora buborék növekszik ott, hogy amikor kipukkad, mindenki kirepül a világból a picsába. A másik jelentős tévesztés, hogy míg ott él kb. 1.5 milliárd ember, mi vagyunk kb. 10 millióan. Mi nem fogunk trendeket diktálni. Gyártjuk az autókat a németeknek és kaszáljuk az itteni növényeket. Továbbá építünk néhány túlárazott ingatlant a külföldieknek.

Kivlov 2018.06.26. 14:54:49

@s:
Kár, hogy a számok nem ezt mutatják. muhahahahahah

s 2018.06.26. 14:58:07

@nemecsekerno_007: Annak idején hitler is szerepelt a time magazin címlapján. Év embere volt 1938-ban.

hu.wikipedia.org/wiki/Az_%C3%A9v_embereinek_list%C3%A1ja

1939-ben meg a másik faszkalap, sztálin.

Kivlov 2018.06.26. 15:12:45

@s:
vagy inkább te nem. wehehehehehehehehehehehehehehehehe

s 2018.06.26. 15:13:24

Tetszik ez a fideszes hahotázás, no. Ha már nem mennek a dolgok, legalább nevetgéljünk. Nem igaz?

Dread Naughty 2018.06.26. 15:13:57

az ilyen buzik, mint te, ilyenkor végigjárják a libsi blogokat és követelik a pofont?
Mi vagy te, szegény ember antifája?
Menj és szopjál faszt, aztán tanítsd meg a kölkeidnek is, hogy nyel csendben a fajtád és pitizik a buksisimogatásért...

s 2018.06.26. 15:15:41

@Dread Naughty: Anyádról beszélsz, buziköcsög?

Kivlov 2018.06.26. 15:18:06

@s:
Nem rossz.
De ha agyat növesztettél volna volna annó, az még jobb. Hidd el. hihihihihihihih

CSOKKI MÁLNA 2018.06.26. 15:18:40

@szepipiktor: Hát sztem Vonának nem olyan jó hír. Középről kimaxolta a beintegrálható szavazókat. A párt jobb szárnya viszont most különvált. Hány százalékkal is nyerte az elnökválasztást színnhedd Tomi? 54-gyel..?

Viszont mit szólsz, hogy Vonáék együtt szavaztak a Fidesszel? Heller néninél lesz elfenekelésa Spiózában..;)

Dread Naughty 2018.06.26. 15:19:59

@s: Nem cica, a tiedről, aki SS-nek nevezett el... apád egyenruhája után.
Na, de hagyom a szájkaratét, mert valakinek meg kell keresnie a nyugdíjadra valót...

Szép napot

láplidérc 2018.06.26. 15:21:23

@nemecsekerno_007: Gabo legalább ad a testére, szellemileg meg kb ugyanaz a színvonal mindkettő.

s 2018.06.26. 15:48:43

@Dread Naughty: "valakinek meg kell keresnie a nyugdíjadra valót..."

Kösz, haver. Tudtam én, hogy a lelked mélyén rendes gyerek vagy.

s 2018.06.26. 15:50:56

@láplidérc: "Gabo legalább ad a testére"

Gabo for president! A pocakos orbán, meg a búval baszott képű áder helyett. Esze meg annyi sincs, mint rezsiszilárdnak, tehát nem okoz feszültséget a párton belül.

Alick 2018.06.26. 15:53:32

@s: Hát igen, a jüan gyengesége elbújhat az állami protekcionizmus mellett... de hogy milyen buborékkkal és ki fog kipukkadni, ez még a jövő kérdése.

MACISAJT 2018.06.26. 16:21:16

halloittbrusszel

4 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.08.21. óta tag.
-------

Azannyát, de megszaporodtak a fikanickek az index címoldalán..:P
Amit elmulasztottak áprilisig most bepótolják a ballibák..:P

Muhaha

Thomas Dantes 2018.06.26. 16:38:20

Dehogynem...csak épp az kell hozzá, hogy a turulozást, bocskaizást nyomja a Fidesz, ezzel kifogja a szelet a szélsőjobb vitorlájából.
Ezért ,,utálom" a liberális baloldalt, liberálisként! mert nem értitek a magyar néplélek működését.

Thomas Dantes 2018.06.26. 16:46:39

@Boycie: Ühm. Mindez szép és jó, csak épp amikor a szocik kormányoztak, mindenki sikongatott, hogy romlik a forint mert ennyi meg annyi az euro. Leginkább a Fidesz tette ezt.

Akkor ez hogy volt?

Másrészt, ha én épp most akarok valamit vásárolni, euro-ért hát szopok vele. Nagyon nem mindegy ám, hogy ha nagytételben veszek x árut, hogy 310 vagy 320-as árfolyamon fizetek. Márpedig az árkülönbözetet valakinek ki kell fizetnie, és az a valaki a vevő lesz, azaz emelem az áraimat.
Elméletben...nincs boltom

De mint magámember is szívás, hiszen tegyük fel, online vásárolok valamit az EU-ból...mondjuk 40 euro-ért.
10 forinttal magasabb árfolyamon 400 forinttal fizetek többet.

Gondolom most az jön mi az a 400 forint...hát nyilván semmi, én is naponta el szórok pár darab százast az utcán

Thomas Dantes 2018.06.26. 16:48:42

@Füredi Károly: Ezek egyrészt királyságok. Másrészt pl: a brit korona, az múzeumban van. Nem a parlamentben. Égő...

arabok balrol 2018.06.26. 17:03:55

@Thomas Dantes: Ja es mondjuk aki meg magyar cegektol vesz nagy tetelben az meg jol jar, ez gondolom nem fordult meg a fejedben...

Thomas Dantes 2018.06.26. 17:04:50

@nick papagiorgo:

Egy kis kiegészítés: teljesen tévedsz

Az I. vh okai: fegyverkezés, nagyhatalmi szövetségek, gazdasági helyzet változása, Németország erősödése és agresszivitása, gyarmatok újra felosztása

Közvetlen ok: merénylet, amit szerb merénylők hajtottak végre, a szerb állam támogatásával.

A háború pártján a vezető osztrák plotikusok és katonák(egy része) volt. Tisza ellene volt, mert nem látta benne Magyarország érdekeit-még győzelem esetén sem- de amikor garanciákat kapott nem ellenezte.

Ferenc József nem volt háború párti , a híres ,,mindent megfontoltam és meggondoltam" nem erről szól, és félre magyarázásával ellentétben, valóban átgondolta, és azért fogdta el a háborút, mert a már említett háború párti osztrák politikusok, illetve a német fél által mondottak miatt.

Olvasni...tudom történészek és a tények nem érdekesek te biztos akkor is jobban tudod...amúgy ajánlott olvasmány:
John Keegan Első világháború
Cristopher Clark : Alvajárók
Alexander Watson Acélgyűrű

Thomas Dantes 2018.06.26. 17:07:59

@arabok balrol: És az nem fordul meg a fejedben, hogy nem lehet mindent magyar cégektől megvenni? Nem mi?

Például ne vásároljak a steam-ről..hanem a magyar megfelelőjéről. Ja bocs, olyan nincs.

Akkor tudom.,..az alkatrészt a kocsihoz, vagy a...akármilyen géphez vegyem meg a magyar gyártótól...ja bocs..olyan nincs.

Ja tudom...vegyek magyar cipőt...a tisza cipő is teljesen jó. Hogyne...de lefogadom megmagyarázod majd, hogy de igenis az a jó. Hogyne.

Robur 2018.06.26. 17:17:41

@Dread Naughty: Így Orbán költi stadionokra meg kisvasútra a cisz-hetero-fehér férfiak által megtermelt javakat, de orbán agyhalott degeneráltjai ezt nem veszik észre.

arabok balrol 2018.06.26. 17:24:04

@Thomas Dantes: Nem erted. Tolem importalj, kit erdekel.

Az import nem erdeke az orszagnak. Az a fogyaszto szorakozasa, nem prioritas.

Thomas Dantes 2018.06.26. 17:30:07

@arabok balrol: Aha. Hát nem...tegyük fel egy okostelefon 320 euro. 310-es árfolyamon az 99200 forint. 320-ason 102400

Fizess többet. Vagy vegyél magyar telefont.

felső határ nincs 2018.06.26. 17:33:34

@Thomas Dantes: Ne vegyel, nem erdekel.

Az MNB valaszt hogy az arfolyammal a termelest vagy a fogyasztast tamogatja, exortot vagy importot, ennyi.

Thomas Dantes 2018.06.26. 17:55:23

@felső határ nincs: Ennyi. Tehát téged nem zavar ha valamiért többet fizetsz . Értem. Okos ember vagy. Hajrá. Akkor bazd meg fizess többet.

pragmatika2 2018.06.26. 18:08:04

"Csak szeretném halkan és diszkréten jelezni, hogy az említett hölgy épp most csatlakozott ahhoz politikai közösséghez, amelynek deklarált célja a fehér Magyarország. Ennyit a néppártosodott és 21. századi Jobbikról.

Nem jött ez össze, fiúk. És nem is igen fog, mert pont a 21. századi Magyarország lényegét nem sikerült megértenetek. "

Vágom, a 21. századi Magyarország csak fekete lehet.
Vagy cigó.

Én mindenesetre felkészítem a gyerekeimet, ha tiplizniük kell innen. (Nyelvtanulás (nem lovári))

Hefe 2018.06.26. 18:35:43

ja, gyanus volt amikor megjelent a hirekben hogy a totya meg a kis kúrótúra pikniket szervez, ahol majd az erdeklodes fuggvenyeben eldontik, hogy mit csinaljanak. Mar akkor latszott hogy ebbol párt lesz, mert ott tobb penzt lehet ellopni.

Ekrü 2018.06.26. 18:48:56

@kalandfereg:
"2. vh: hát nem egészen kapta Románia és Csehszlovákia ugyanazt, mint Mo.
Az egy dolog, hogy ők is bolsik kényszerültek lenni, az adottság.
Csakhogy Románia megkapta Erdélyt, Csehszlovákia meg a Felvidéket. "-Csak halkan szólok ,hogy Trianon az I.világháború következménye volt,nem a másodiké.( 1920.június 4)Amire ez volt a véleményed:
"1 vh: nem mondtam, hogy a magyarok rontották el, csak hogy el lett rontva."
A 2. következménye főleg az ,hogy bolsik lettünk,ahogy a csehek ,románok is ,hiába álltak a győztes oldalon.

röf 2018.06.26. 19:30:59

Öcsisajt, amíg úgy gondoltátok, hogy viszitek a kasszát egy libbant-jobbik koalícióval, addig ki se látszottatok Vona valagából.
A szikkadt vénasszonyotok megmondta, el van nézve minden a Jobbiknak.
Akkor most....?

eßemfaßom meg áll 2018.06.26. 19:44:49

Most nézem. 2017ben 2 poszt, idén ez az egy, persze indexcimlapra érdemes minőség.

Hát persze, hogy az:

"Van más választás: nyílt társadalom, nyitott Magyarország
2017. augusztus 21. 14:00 - halloittbrusszel

Néhány hónapja tagja lettem az egyik "Soros-bérenc" civil szervezetnek. Az alábbi írást csak erős idegzetűeknek, kormánypártiaknak pedig csak komoly lelki felkészülés után ajánlom."

eßemfaßom meg áll 2018.06.26. 19:55:27

Adatok
halloittbrusszel

4 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.08.21. óta tag.

midnightcoder2 2018.06.26. 20:30:41

Balról nem lehet lebontani semmit. Európa problémáira, nincs baloldali megoldás, a mieinkre pedig pláne nincs.
A baloldal kb. olyan anakronizmus mint a gőzmozdony vagy a konflis. Valójában amúgy már régen nincs is Európában ilyen, az amit baloldalinak hívunk igazából már régen nem a munkások, hanem a lumplenproletárok érdekeit védi.

midnightcoder2 2018.06.26. 20:33:10

Orbánékat megbuktatni jobbról lehetne, de ehhez első körben az MSZP-nek és a DK-nak kellene eltűnnie a színről. Amíg ezek a pártok léteznek, addig a biztonsági játékosok inkább Orbánékra szavaznak, csak ezek ne jöjjenek vissza. És ebben igazuk is van, Rákosiék óta nem volt ilyen kártékony társaság mint az MSZP és az SZDSZ szentségtelen szövetsége.

moszkvicssluszkulcs 2018.06.26. 20:48:55

De miért baj, ha Magyarország fehér marad???

Visceroid 2018.06.26. 21:44:12

"Árpád-sávval és bocskaival nem lesz 21. századi Magyarország."

De migránsokkal mindenképp.

2018.06.26. 21:56:21

Egy dolgot nem értek a beharangozó igen teátrálisra sikeredett - az a következtetésed, hogy minden hagyományt ki kell dobni és akkor milyen jó lesz nekünk? Mert ez elég nagy hülyeségnek hangzik.

csobi2011 2018.06.26. 22:08:24

Eddig azt hittem, hogy a legviccesebb libero cikkek a b1 blogon vannak, de most itt rátaláltam erre a gyöngyszemre. Még hogy baloldalról verni a fideszt. A választáson a jobboldal (fidesz és jobbik) 70 %-ot kapott a ballib meg 25 %-ot. És azóta csak zűrzavar van az ellenzéki oldalon, szerintem már 25%-ot sem érnének el. A baloldal vidéken megszűnt létezni, így a következő választásokon nem rughat labdába. Épp itt az ideje hogy egy radikális párt is megjelenjen. Szerintem az eu parlamenti választáson már előzni fogja az összes ballib pártot.

ételizésítő 2018.06.26. 22:22:23

Azért ez a fehér Magyarország nem tűnik akkora hülyeségnek.
Kb. ezért harcoltak a török ellen a magyarok több száz éven át (bizony, már a 150 éves megszállás előtt is jóval).

Persze tudom, nagyon divatos ma cigányokat meg migránsokat szeretni, de próbálj mellettük élni.
Mert úgy kurva könnyű, hogy a szart rátolod másokra.
Mellesleg a saját unokáidra is, ha lesznek. Bár jobban jár mindenki, ha nem lesznek. Az unokáid is.

ételizésítő 2018.06.26. 22:25:05

Mellesleg a cikket olvasva nem csodálkoznék azon sem, ha az április 8-án elkövetett orbitális csalások nélkül is 2/3-a lett volna a Fidesznek (a csalások kellettek ahhoz, hogy nemhogy a 2/3, de akár az 50% is meglegyen, efelől senkinek ne legyen kétsége).
Az ilyen agyatlan idióták által írt blogok a legjobb Fidesz-propaganda.

midnightcoder2 2018.06.27. 06:06:16

@ételizésítő: Tök mindegy milyen a színe, amíg európai, vagy azzal kompatibilis kultúrája és értékrendje van az illetőnek. Pl. a kicsi kínaiakkal, vietnamiakkal keveseknek van baja. Dolgoznak, tanulnak, boldogulnak. Nem lopnak, nem állnak sorba a segílykéért, nem próbálják meg rád erőszakolni a vallásukat, kultúrájukat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 06:20:10

@s:

S mi ezzel a gond? A forint enyhe olcsósítésa csak a magyar gazdaságot segíti.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 06:24:13

@nookedli:

Már megvolt a forradalom május 8-án. Kiment téblábolni a Parlament elé 100 fanatikus ballib, köztük 60 hivatásos Soros-bértüntiző, aztán majdnem körbe vették a Parlamentet. Nem emléxel?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 06:25:15

@zolij:

Nagyon helyes. A lakosság alig 15 %-a akar nyílt, liberális, gazemberállamot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 06:30:04

@midnightcoder2:

A hagyományos baloldal rádöbbent, hogy több pénzt hoz, ha a kisemberek érdekei helyett ezentúl a nagytőkések, filantlopós gazemberek, celebek, drogosok, pedofilek, homokosok, s más szemét érdekeit képviselik, így átálltak. Nagyjából a 80-as években zajlott ez le nyugaton.

A magyar "baloldal" már eleve erre az új hullámra állt be.

Gleccsertetű 2018.06.27. 09:01:45

@Thomas Dantes: milyen euro-ért akarsz te vásárolni, amikor egy kiflire nincs pénzed??

Johnny_D 2018.06.27. 09:44:40

Eddig sem követtem ezt a blogot, ezután sem fogom... index cimplap
Csak annyi hozzáfűznivalóm van röviden: apád faszát!

BiG74 Bodri 2018.06.27. 10:04:08

Nem kár értük? A széljobbért? Oszt? A maradék? Az majd jól felzabbantja az állítólagos baloldali szavazókat, aztán körbe röhög titeket!

kalandfereg 2018.06.27. 10:05:31

@Ekrü:
A 2. vh tétje pont az volt, lehetett volna Mo. számára, hogy sikerül-e visszaszerezni Erdélyt, a Felvidéket, a Vajdaságot.
Ha a győztes oldalra álltunk volna, erre lett volna esélyünk.
De a vesztes oldalra álltunk.
Most is a vesztes oldalon pedálozunk és azon dolgozunk gőzerővel, hogy ássuk egyre mélyebbre Magyarország reputációját.

Akkor is komcsik lettünk volna, csak például az erdélyiek nem Ceaucescu, hanem Kádár alatt lettek volna komcsik.
Nem akarok negatív rangsort felállítani, de ha már lehet nem választani, akkor azt hiszem, Ceaucescut nem választom. :)
És nem lett volna pl. a 90-es marosvásárhelyi magyarpogrom.

nemecsekerno_007 2018.06.27. 10:07:07

@s:

- Vannak akik eredményeket érnek el, mások meg csak fikázni tudnak.
- Mindenki maga dönti el melyiket választja.

2018.06.27. 10:07:21

@Boycie: téves. Az export erősödése akkor lenne jó, ha nem importból oldanánk meg. Amíg az előállított termék nem saját alapanyagokból készül, addig az importált eszközök magasabb ára elviszi az exporton keletkező hasznot. Egyedül a munkaerő költsége nem nő. Ez pedig infláció.
Ha a külső és a belső infláció egyszerre áll fenn, az inflációs spirálban testesülhet meg, ami önmagát gerjesztő folyamat. Megállítani nagyon nehéz, de legalább a vége sem látszik.

nemecsekerno_007 2018.06.27. 10:07:47

@láplidérc:

- Vannak akik eredményeket érnek el, mások meg csak fikázni tudnak.
- Mindenki maga dönti el melyiket választja.

2018.06.27. 10:09:07

@maxval balcán bircaman: nem segíti a gazdaságot. Hülye vagy.

BiG74 Bodri 2018.06.27. 10:17:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Arra jó, hogy a bérfejlesztési eredményeket elvigye, és még egy jelentős réteg elgondolkodjon, hogy forintban, vagy euróban keressen-e ugyanannyit.

s 2018.06.27. 10:33:32

@Thomas Dantes: Ide még a tökmag is Kínából jön. Pedig amennyi tökfej van, abból még mag is lehetne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 10:34:21

@Könnyen elkaptuk, uram!:

De igen, mert:
- olcsóbb lesz az export,
- csökken az import,
- kevesebb magyar megy üdülni külföldre.

s 2018.06.27. 10:35:25

@arabok balrol: Te praktikusan hülye vagy. Üzemanyag, baszod. Azt ki a kurva anyádtól vegyük. Van neki olajkút a kertben talán?

s 2018.06.27. 10:38:45

@Thomas Dantes: Ráadásul ezt a matolcsy zsebébe szórja mind ez az elmebeteg állat. Minekünk is oda kellene, de én előbb baszom meg a lányát egy terített asztalon.

2018. 06. 27. szerda

EUR: 326,60 Ft

Sáálálllállláállááá . . . Szárnyal a forint.

s 2018.06.27. 10:48:15

@maxval balcán bircaman: Ezt miért nem felejted már el? Erősíteni csak azt lehet, ami amúgy létezik. NINCS MAGYAR GAZDASÁG. Az egyetlen hatékony dolog itt a külföldi multi, a technológiájával, versenyképességével, munkamoráljával. Ezen kívül az van még, ami a földből amúgy is kinő. Kicsit sertepertélnek körülötte és ez volna a magyar mezőgazdaság. Ha jó az idő, akkor jók lesznek a terméshozamok is, ha meg nem, akkor nem. A magyar GDP kb. ezekből áll.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 10:51:36

@s:

Ezért kell kiépíteni a magyar nagytőkét. Orbánék ezt ismerték fel, s tesznek is ez irányba lépéseket.

s 2018.06.27. 10:57:02

@nemecsekerno_007: Nem igazán kapcsolódik a mondókád semmihez. Arra próbáltam felhívni a figyelmedet, hogy attól, mert valaki egy korban éppen "brand", még nem biztos, hogy nem egy kibaszott nagy tévedés. A németeknek kurva nehéz például a mai napig szembenézni azzal, hogy vakon hittek valakinek, akinek a tevékenysége nyomán egy viszonylagos jólétben élő nemzetet teljesen széjjelbasztak. A történetben nem hitler volta a hibás. Könnyű volna ezt gondolni, de nem ez a helyzet. A német nép volt a hibás, mert kritikátlanul hagyta, hogy a fejére nőjön egy faszkalap.
Az én szememben ezért soha nem a népszerűség a mérce. Az megtévesztő. Más alapján ítélek.

s 2018.06.27. 11:04:19

@maxval balcán bircaman: A nagytőke nem azonos a nagy gazdasággal. Erre maga mészáros lőrinc a sajnos még mindig élő bizonyíték. Meg a tarsolycsabika. Lehet kinevezni gazembereket, akiknek gátlástalanul odaadjuk az adófizetők pénzét, de ettől nem lesz magyar gazdaság. Ahhoz egy kicsit több kell.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 11:19:30

@s:

Igen, több kell, de kell az alap: a hazai tulajdon. Ezt segítik elő Orbánék a feltőkésítési 20-éves tervvel (2010-2030).

s 2018.06.27. 12:23:30

@maxval balcán bircaman: Nem hiszek a feltőkésítésben. Az a protekcionizmus előszobája. Sokan nem is jutnak ennél tovább. Természetes fejlődés nélkül nincsen garancia a hatékonyságra. Tudom, hogy ez rohadtul nehéz, de nem lehet megkerülni. Nincsen egyszerűbb út, aki azzal hiteget, az akarva, vagy akaratlanul becsap másokat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.27. 12:26:49

@s:

Én se hiszek benne, de rosszabb nem lesz, mint az ellenkezője, a liberális görénykurzus alatt.

Szóval ki kell próbálni.

s 2018.06.27. 12:32:10

@maxval balcán bircaman: Ha valami rossz, azt nem kell kipróbálni. Túl sokat nézel hátrafelé és emiatt nem látsz előre.

David Carradine 2018.06.27. 13:37:36

Hát a posztoló myilván nem tudja, hogy ki volt Szent László, Nagy Lajos, vagy Hunyadi Mátyás. Talán azért ír sosem volt nagyságról. Pedig volt, Magyarország 500 éven volt közép-európai nagyhatalom, amivel anno a Német-Római Császárság sem szívesen kezdett ki. Aztàn elvérzett az Oszmán Birodalommal szemben, amit akkoriban egyetlen európai ország sem tudott volna megállítani. Illetve a Magyar Királyság megállította, igaz Habsburg pénzen. Aminek széttegoltság és kvázi félgyarmati státusz lett az ára. Utoljára igazán a 48-49 Szabadságharcban állt fel, amikor is legyőzték Ausztriát, és a nagy Oroszország kellett hozzá, hogy leverjék. Utána és emiatt jöhetett a Kiegyezés, ami komoly gazdasági fellendülést hozott, és Magyarországot, igaz másodhegedűsként ismét nagyhatalommá emelte. A cikk egy kalap sz*r.

Ötperces Nickregisztráció 2018.06.27. 15:50:53

@ételizésítő: "Mert úgy kurva könnyű, hogy a szart rátolod másokra. Mellesleg a saját unokáidra is, ha lesznek. Bár jobban jár mindenki, ha nem lesznek. Az unokáid is."

Azért szép ez a köpönyegforgatás, négy éve még a terroristáknak drukkoltál Szilárdka:

"Igazából nem tetszik, amit az IS csinál, de ha az összes keresztényt kipusztítanák, az azért nagy áldás lenne a világnak.
Utána már csak a többi vallás agymosottjait kellene kipuszítani valakinek, és egészen jó hely lehetne ez a Föld."

Itt írtad mindezt, ha elfelejtetted volna:

jobbegyenes.blog.hu/2014/11/20/amire_nincsenek_szavak_moszul_puspoke_elsirta_magat_interju_kozben/full_commentlist/1#c25155267

Úgy látszik ennyi ideig tartott amíg eljutott az agyadig amit már akkor mondtak neked (én is), hogy ezeknek te meg a kölyköd is ugyanolyan irtandó ellenség vagytok :DDDD

s 2018.06.27. 16:35:49

Gyerekek, a kurva anyátokat! SZÁRNYAL A FORINT, BASSZÁTOK MEG! Most ugyan éppen elrepült, de azért szárnyalás ez, bassza telibe a buzi kurva rohadt fogatlan ribanc anyja mindenkinek.

2018. 06. 27. szerda

EUR: 327,05 Ft

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.27. 18:55:45

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/

Gleccsertetű 2018.06.27. 20:34:04

@s: te, neked sose volt még 1 eurod se, szóval ne rugózz ezen. Magyarországon élünk, magyar forintban kapjuk a fizetésünket amit magyar forintban költünk el.

s 2018.06.27. 22:45:25

@Gleccsertetű: Valamennyi azért akad. Ebből megyek Olaszországba és Németországba nyaralni. Még korábban vettem, amikor 278 forintért adták. Bár szerintem van közöttük olyan is, amit 251 ért vettem.

2018.06.28. 01:12:15

@maxval balcán bircaman: te, Istenbarma. Az exportunk mintegy 80%-a külföldi gyártók produktuma.
Magyarázd már el, a Mercedes alkatrészeinek hány százalékát gyártjuk, ez mit jelent összegszerűen, és aztán fejtsd már ki, hogy a hazai gyártáshoz szükséges gépeket melyik magyar cég gyártotta, az alapanyagot, mondjuk a műanyag alkatrészekhez hol állították elô, avagy a fém alkatrészekhez melyik magyar kohászat állította elő a vasat, amelyhez a vasércet melyik magyar bányában bányászták???

Te nagyonhülye, ha a vas, a pvc drágul, mert szar a forint, akkor pont a magyar gyártó szív, mert a merci nem fog többet fizetni a megegyezettnèl...

Tehát a merci többet kaszál, mert az export olcsóbb lesz, a magyar beszállító meg bukik, mert az import drágább...

Ez aztán a keresztényjobbos hazaszeretet!
Olyan sötét vagy, hogy a prionok eltévednek a koponyádban.

2018.06.28. 01:15:13

@Gleccsertetű: amikor veszel egy terméket, ami nem magyar, akkor a forintodat devizára váltod.
Most nézd meg a telefonod gyártóját.
Miért van az, hogy ennyire nincs agyatok?

2018.06.28. 01:22:42

@David Carradine: a törököket nem állítottuk meg. Mátyás kivéreztette az országot. István megalkudott.
A szabadságharcban az osztrák ellenünk fordította a nemzetiségeket, akikkel kurvára nem akaródzott kiegyeznünk.
Mire az orosz bevonult, az ország gazdaságilag megrogyott, nem bírta már fenntartani a hadsereget.
Tudod, aki a földet művelte volna, harcolt, de Gábor Áron is harangból öntött "korszerű" rézágyút, ami aztán használhatatlan volt.

2018.06.28. 01:25:39

@maxval balcán bircaman: ez a feltőkésítés egy vicc. A magyar termék szar. Nem az oldja meg a problémákat, hogy új arisztokráciát építünk.
Lásd: elektromos busz esete a budapesti forgalommal....röhej.

2018.06.28. 01:29:42

@maxval balcán bircaman: tudod, a magyar nagytőke semmi, ha nincs , amit gyártson.
Tehát pont a kutatás-fejlesztést kéne pénzelni, hátha valaki kitalál olyat, amit elő tudunk magunk állítani, a külföld meg megveszi.
De a fidesznek csak Széles gábor féle csodákra tellik...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 06:19:27

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Kit érdekel hogyan ingadozik a rablóbefektető profitja? 0,1 %-kal több vagy kevsebb, nem mindegy?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 06:20:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ez egy folyamat, ki kell fejleszteni. Nem megy 1 hét alatt. Kell hozzá 30 év.

2018.06.28. 07:59:07

@maxval balcán bircaman: tudod, amiről beszélsz, az nincs. Kína a nyersanyagaival nyert. Hatalmas ország. Piac. Munkaerőpiac.
Mit akarsz kifejleszteni???
Birkaszart?

2018.06.28. 08:01:00

@maxval balcán bircaman: gyengeelméjű birkuci! Nem a rablóbefektető profitja a lényeg, hanem a magyar tulajé. Nomeg a magyar munkás bére.
Te tényleg ennyire nem látod át?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 09:04:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nyilván nem tudjuk utánozni se a sikeres orosz, se a sikeres kínai modellt. Mások az adottságaink.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 09:05:19

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A bér nem a levegőből zuhan alá, hanem a munkás által megtermeltből. Ha a profitot kisíbolja az idegen tőkés idegen földre, nem marad pénz magasabb bérre.

2018.06.28. 10:01:57

@maxval balcán bircaman: látod, már megint bizonyítod, mennyire hülye vagy. A bér költség. Nem a profitból fizetik.

2018.06.28. 10:02:59

@maxval balcán bircaman: azért azt megnézem, amikor az audi helyett magyar autót vesz a német....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 10:05:32

@Könnyen elkaptuk, uram!:

S ki mondta, hogy nem költség? Csak ennek semmi jelentpsége a téma szempontjából.

2018.06.28. 10:05:47

@maxval balcán bircaman: tehát nem tudjuk utánozni a sikeres orosz gazdaságot....kár, hogy a tények mást mutatnak. Egy főre eső gdp...
Avagy az orosz sikergazdaság annyi vagyont állít elő, mint a bukdácsoló olasz....
Téged cirkuszban kéne mutogatni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 10:06:29

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ma is azt vesz sok esetben, nagyon sok német autó Mo-on készül. A gond az, hogy ebből a magyar állam alig lát pénzt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 10:07:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

10 évnyi liberális kormányzás kárainak leküzdéséhez sok idő kell.

2018.06.28. 10:07:45

@maxval balcán bircaman: semmi jelentősége? Hisz a bér határozza meg a vásárlóerőt, a belső fogyasztást, a gdp-t...az inflációt.
Hát, Jézus hiába halt meg...

2018.06.28. 10:08:43

@maxval balcán bircaman: liberális kormányzás...ja, ennek semmi köze a témához...

2018.06.28. 10:38:12

@maxval balcán bircaman: bocs, a privatizálást az Antall kormány kezdte, Horn folytatta, és Orbán sem állt le vele.

2018.06.28. 10:39:00

@maxval balcán bircaman: a bért a munkaerőpiac határozza meg.
Na, ezen elmélkedj!

s 2018.06.28. 11:27:29

@maxval balcán bircaman: Mennyi? Mennyire gondolnál így első közelítésben? 100? Mert annyi nektek sem fog jutni.

s 2018.06.28. 11:32:02

@maxval balcán bircaman: Persze hogy nem. Piaca csak annak van, ami egyébként létezik. Munkaerő piac pedig azért nem létezik, mert munkaerő sem létezik. Nálunk. Máshol azért van ilyen is. Mert barokkos túlzás a borsodi zsákfaluban közmunkából tengődőket munkaerőnek nevezni. Két dolog hiányzik ehhez:

1. munka
2. erő

Nekik egyik sincs.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 11:40:19

@s:

2010-2030: Fidesz

Ez alatt ki kell építeni egy olyan ellenzéket, mely osztja az antiliberális értékeket. Így a Fidesz leváltható lesz, anélkül, hogy ez ballib visszarendeződést okozna. Ha van ilyen ellenzék, a Fidesz leváltható korábban is akár.

s 2018.06.28. 11:50:12

@maxval balcán bircaman: Gyufát ne igyál rá. Lehet, hogy nem így történik.

2018.06.28. 14:07:15

@maxval balcán bircaman: és Antall előtt a libsik privatizáltak
Te annyira hülye vagy, hogy saját magad cáfolod.

2018.06.28. 14:09:04

@maxval balcán bircaman: a fidesz saját maga fog szétesni.

s 2018.06.28. 14:17:54

@maxval balcán bircaman: Csak figyeld! Már most is a rosszul szabott öltönye miatt van még egyben.

2018.06.28. 14:26:36

@maxval balcán bircaman: akik libsik voltak....Mint Matolcsy...jó a show amit nyomsz!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.28. 14:29:16

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Többnyire azok voltak. Az MSZMP szocdem reformszárnya, ők voltak közel a pénzhez.

2018.06.28. 23:04:09

@maxval balcán bircaman: nem. A libsik Orbánék voltak. A kádári szocializmus sose volt liberális.
Annyira buta vagy, hogy az már fáj.

2018.06.28. 23:13:53

@maxval balcán bircaman: Pozsgai? Matolcsy? Hisz ezek a libsik most fideszesek....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 06:52:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Orbánék akkor nem rendelkeztek semmilyen hatalommal.

A késői MSZMP-nek 3 szárnya volt:
- reformkörök, szocdemek - ezekből lett aztán a kezdetben heterogén. de 1991-től már liberális MSZP,
- népiek - ez Pozsgay köre volt, 1991-ben ki lettek rúgva az MSZP-ből, csak nyomaik maradtak később (lásd Szili),
- kínai pártiak - ez Grósz köre, még 1989-ben kirúgta őket egyöttesen a szocdemek és a népiek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 06:53:38

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Pozsgay a népi szárnyhoz tartozott. Matolcsy meg sehová, mezei párttag volt.

2018.06.29. 10:12:15

@maxval balcán bircaman: ezt a felosztást nem ismertem
De rajtad kívül senki más.
Azzal kevered, hogy a Hazafias Népfront elnöke volt.
Az mszmp reformerei: Nyers, Pozsgai, Németh.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:20:55

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A reformeket 3 részre oszlottak, s Kádár kirúgása után mindenki reformer volt már gyakorlatilag.

A 2 legnagyobb reformcsoport a liberálisok és a nemzetiek voltak, utálták egymást akkor is, de még egyesültek a harmadik csoport, Grószék ellen. Majd a liberálisok kirúgták a nemzetieket.

SZEMÉLYES ismerősöm, sőt rokonom is volt a kései MSZMP-vezetésben, sok dolgot első kézből tudok.

2018.06.29. 10:22:16

@maxval balcán bircaman: Matolcsy mezei III/II-es "együttmûködő volt.
Megyó ezért bukott, de tudjuk, a fidesznek a saját kommunistáival nincs baja.

2018.06.29. 10:23:21

@maxval balcán bircaman: hülyeséget beszélsz. De ez nem új.
Grósz nem volt reformer....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:26:24

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Erre nincs semmilyen bizonyíték.

S ha lenne is, más dolog, ha egy kormányfő hazudja el a múltját, mint egy kinevezett közszereplő.

2018.06.29. 10:27:00

@maxval balcán bircaman: Annyira kirúgták, hogy gyakorlatilag Pozsgay fogadtatta el az mdf-et....amikor az alakuló ülésükön beszédet mondott.
Hogy európai vezetőkkel találkozott. Hogy ismertebb volt külföldön, mint Grósz...aki nem volt reformer..
.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:28:46

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Grószék a kínai utat akarták, az is reform volt Kádárhoz képest.

Abban persze igazad van, hogy Grósz nem ment szembe Kádárral, ezeket az elképzeléseit a kádári 68-as reformok folytatásaként gondolta megvalósítani. De persze se a nemzetközi környezet, se a belföldi várakozások nem adtak erre lehetőséget. Plusz a pártvezetésben GRósz befo9lyása volt a legkisebb a másik 2 cspoopréhoz képest.,

2018.06.29. 10:29:46

@maxval balcán bircaman: miért lenne más,? Ha valaki az ország pénzügyeit irányítja, akkora hatalommal bír, mint a miniszterelnök.
Egyébként a miniszterelnök szintén kinevezett, és szintén közszereplő.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:29:54

@Könnyen elkaptuk, uram!:

S hol az ellentmondás?

Közismert volt, hogy a népi szárny az MDF-fel szimpatizált, míg a reformszoci szárny az SZDSZ-szel és a Fidesszel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:35:22

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csak a ME az aki a választáson nyertes pártot megszemélyesíti. Az ő legitimitásának hiánya politikai katasztrófa. Míg egy miniszter szimplán leváltható.

2018.06.29. 10:35:44

@maxval balcán bircaman: 1989 wore on, Grósz was increasingly sidelined by the radical reformers within the party, including Németh, Rezső Nyers, Gyula Horn and Imre Pozsgay. He tried to slow down, stop or reverse the radical changes advocated by his adversaries that were aimed at establishing a Western-type political system and market economy in Hungary

Egy párhuzamos világban élsz, amit magadnak alkotsz. Orvoshoz kéne fordulnod. Grácban kiváló pszichiáterek vannak, már bizonyítottak.

2018.06.29. 10:36:44

@maxval balcán bircaman: te hülye, ettől még kinevezett közszereplő mindkettő!

2018.06.29. 10:40:12

@maxval balcán bircaman: egy pénzügyminiszter gazdasági hibája anyagi katasztrófa. Csődbe vihet egy országot...
Nincsenek érveid, terelsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:40:22

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csak más a súlyuk, nagyon más.

Plusz Medgyessyről kiderültek a bizonyítékok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.29. 10:43:36

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csúsztatsz. Semmi köze a titkosszolgálati múltnak ahhoz, hogy valaki vét-e hibát.
süti beállítások módosítása